Shop Mobile More Submit  Join Login
Pursuit - Soul Eater by Gun-Destiny Pursuit - Soul Eater by Gun-Destiny
omg, I finally finished it, I can't believe it!!! :iconcryforeverplz:
This took an excessive amount of time and effort but was definitely an intense learning curb for me. :dummy:

TV series: Soul Eater
Art by me
Time: 30+ hours [blaaarrrgghhhhh]

/*Gets shot by Kid for so many inconsitencies in symmetry [damn backgrounds!!]

Arigatou for the comments/faves everyone! :la:
Critisisms/feedback ish very welcome :dummy:
Add a Comment:
 
:iconcorrupted-mirror:
Corrupted-Mirror Featured By Owner Sep 6, 2013
Wow, this is so awesome!
Reply
:iconultrtruehyperdarkson:
ultrtruehyperdarkson Featured By Owner Jan 9, 2013
even though this anime creeped me out sometimes i still love it
Reply
:iconnekotuco:
nekotuco Featured By Owner Oct 27, 2012  Hobbyist Digital Artist
DAT SOULEATER FANART ....
Reply
:icongun-destiny:
Gun-Destiny Featured By Owner Oct 27, 2012  Hobbyist Digital Artist
:icondatassplz:
Reply
:iconnekotuco:
nekotuco Featured By Owner Oct 27, 2012  Hobbyist Digital Artist
OMG LOL dat meme lol
Reply
:iconlunagirl523:
lunagirl523 Featured By Owner Jul 3, 2012  Hobbyist General Artist
SO COOOOOOOLLLLLLLLLL!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Reply
:icongun-destiny:
Gun-Destiny Featured By Owner Jul 4, 2012  Hobbyist Digital Artist
xD Thanks! :la:
Reply
:iconlunagirl523:
lunagirl523 Featured By Owner Jul 4, 2012  Hobbyist General Artist
no prob
Reply
:iconepicpieface:
EpicPieFace Featured By Owner Mar 12, 2012  Hobbyist General Artist
FFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!! *BOOOOOOOOOOM*. Holy Shat! that is sooo awesome! I Love soul eater! (especially BlackStar!)
Reply
:icongun-destiny:
Gun-Destiny Featured By Owner Mar 13, 2012  Hobbyist Digital Artist
Meee too haha! :la: Thanks buddy!
Reply
:iconepicpieface:
EpicPieFace Featured By Owner Jun 20, 2012  Hobbyist General Artist
Welcome!!!
Reply
:iconkatt3317:
katt3317 Featured By Owner Dec 1, 2011
awesome! very well done. it must've taken forever to complete every last detail.
Reply
:icongun-destiny:
Gun-Destiny Featured By Owner Dec 1, 2011  Hobbyist Digital Artist
Thanks!! :la: Yeah, it did take quite awhile, but hey, I learnt alot at least haha :D
Reply
:iconthecartoongirl22:
thecartoongirl22 Featured By Owner Nov 16, 2011  Student Digital Artist
EPIC!
Reply
:icongun-destiny:
Gun-Destiny Featured By Owner Nov 19, 2011  Hobbyist Digital Artist
Cheers!:iconfatlaplz:
Reply
:icon99-cells:
99-cells Featured By Owner Sep 26, 2011
Your time has come, Kishin Asura!
Reply
:icongun-destiny:
Gun-Destiny Featured By Owner Sep 26, 2011  Hobbyist Digital Artist
Haha, you know it! :iconsouleaterplz:
Reply
:icondigimonsaverslover:
DigimonSaversLover Featured By Owner Aug 16, 2011  Hobbyist Traditional Artist
Omg this is awesome
Reply
:icongun-destiny:
Gun-Destiny Featured By Owner Aug 17, 2011  Hobbyist Digital Artist
Haha cheers! :dummy:

And happy belated birthday!!! :iconexcitedlaplz:
Reply
:icondigimonsaverslover:
DigimonSaversLover Featured By Owner Aug 17, 2011  Hobbyist Traditional Artist
Yaaaaaa


Thanks
Reply
:iconodespaprikan:
Odespaprikan Featured By Owner Jul 30, 2011  Hobbyist Traditional Artist
OMGGGGG <3
That's amazing you know! :D
All details!! Great work (y) ;D
Reply
:icongun-destiny:
Gun-Destiny Featured By Owner Jul 30, 2011  Hobbyist Digital Artist
Wheee :la: Thank you very much! <3 ^^
Reply
:iconodespaprikan:
Odespaprikan Featured By Owner Jul 31, 2011  Hobbyist Traditional Artist
You're very welcome! :D <3
Reply
:iconkaieraai:
KaieraAi Featured By Owner Jul 28, 2011  Student Writer
Awesomness. And you should read the manga after. It's way longer, and not yet finished. ^^
Reply
:icongun-destiny:
Gun-Destiny Featured By Owner Jul 28, 2011  Hobbyist Digital Artist
Thanks! Yeah I've already bought the first volume; I so excite :la:
Hope there's a second season one day /*fingers crossed*\
Reply
:iconkaieraai:
KaieraAi Featured By Owner Jul 28, 2011  Student Writer
Yeah, or another series. (Thinks about FMA and FMABH.) Since they wrapped it up pretty nice, besides the whole "SUDDEN NEW POWERS - YAY WE WIN - THE END" thing.
Reply
:icongun-destiny:
Gun-Destiny Featured By Owner Jul 28, 2011  Hobbyist Digital Artist
Lol as annoying as those endings are, they apply to almost every anime xD
(DBZ, gundamu, Narootoe, bleach and pretty much every other shonen/super powered anime out there :P)

FMABH was superbly different. I'd be content if the SE series followed that "whole new series" path too :D
Reply
:iconkaieraai:
KaieraAi Featured By Owner Jul 29, 2011  Student Writer
Mmhmm. And definitely with the whole FMABH thing. I kinda yelled at my computer a few times while watching FMA. Of course, I read the manga frist, which kinda supported my opinion of FMA. Oi, that made me angry.

But on to better things. I agree on the new series thing. That'd make my day, I must say. ^^ (Baah, that rhymeddd...)
Reply
:iconsuperotakuofawesome:
SuperOtakuOfAwesome Featured By Owner Jul 28, 2011  Hobbyist General Artist
. . . . . *MIND EXPLODES FROM ALL THE AWESOMENESS*
Reply
:icongun-destiny:
Gun-Destiny Featured By Owner Jul 28, 2011  Hobbyist Digital Artist
/*quickly pieces the mind back together*\

Thanks buddy! :dummy:
Reply
:iconsuperotakuofawesome:
SuperOtakuOfAwesome Featured By Owner Jul 31, 2011  Hobbyist General Artist
WELCOME!!!
Reply
:iconrinkuchan27:
Rinkuchan27 Featured By Owner Jul 14, 2011   Digital Artist
AWESOME!!!!!!!!!! 8D
Reply
:icongun-destiny:
Gun-Destiny Featured By Owner Jul 14, 2011  Hobbyist Digital Artist
Cheers!!!!! OwO
Reply
:iconrinkuchan27:
Rinkuchan27 Featured By Owner Jul 14, 2011   Digital Artist
y/w 8D
Reply
:icontearstainedpages:
tearstainedpages Featured By Owner Jul 11, 2011
Wow, incredible job! I can't believe the time and detail you poured into this-- it definitely shows. The perspective and shading are spot-on, and even the stars look real and the cobblestones have detail. I especially like how you included all the weapons in their "human inside the weapon" form (and not just because Soul is shirtless LOL). The shot gives a strong sense of power and movement. You can see the determination clearly in all of their faces.

Great work!
Reply
:icongun-destiny:
Gun-Destiny Featured By Owner Jul 12, 2011  Hobbyist Digital Artist
Thank you very much ^^
I only drew Soul shirtless so his scar was visible */cough* :iconhurrplz:

Once again, thanks! I really appreciate the feedback :la:
Reply
:icontearstainedpages:
tearstainedpages Featured By Owner Jul 12, 2011
Haha, yeah, just like the creators of the show didn't make the Black Room just for SoulxMaka fanservice. :iconpervykidplz:

No problem!
Reply
:icon96melissa:
96melissa Featured By Owner Jul 11, 2011  Hobbyist Traditional Artist
O_O impressive
Reply
:icongun-destiny:
Gun-Destiny Featured By Owner Jul 12, 2011  Hobbyist Digital Artist
Thank you! :la:
Reply
:icon96melissa:
96melissa Featured By Owner Jul 12, 2011  Hobbyist Traditional Artist
ur welcome x)
Reply
:iconlightningfox196:
LightningFox196 Featured By Owner Jul 11, 2011
Dang, this is ...phenomonal!
YOu got every character's personality into this! From the stance to the facial expressions.
The perspective is so cool, it looks like they're jumping right at you! (I'd run. xD..or open my arms for a hug :D ) The way you drew teh meisters in and still showed their weapon's human form in the glass is so creative, and very eye-catching. I love Patty's gun pose. xD
THe DWMA in the back must have been hard to do! But it's so well done, it really looks neat!

seriously, this is one of the best soul eater fanarts I've seen.... and I've browsed a good bit! xD
(I think the amazingness of it makes up for the assymetry. Plus, nothing in soul eater is actually symmetrical. xD )
Reply
:icongun-destiny:
Gun-Destiny Featured By Owner Jul 12, 2011  Hobbyist Digital Artist
Wow, thank you very much!! :la:
This is probably one of the nicest/awesomesauce things anyone has said to me <3
I appreciate the feedback ^^ I'm truly flattered :dummy:
Reply
:iconlightningfox196:
LightningFox196 Featured By Owner Jul 12, 2011
Really? i'd expect someone else to be as floored as I was. It really inspired me!!!
Of course, y'know, you totally earned it! :)
Reply
:icondemonxsappire:
DemonxSappire Featured By Owner Jul 11, 2011  Student Artist
Did anyone else notice the little demon in Makas boot?
Reply
:iconkilala04:
Kilala04 Featured By Owner Jul 11, 2011  Professional Digital Artist
The details are spectacular! :'D

This is really awesome!!!
Reply
:icongun-destiny:
Gun-Destiny Featured By Owner Jul 11, 2011  Hobbyist Digital Artist
Thank you very much, I really appreciate it! :la: :dummy:
Reply
:iconyaminayugineatema:
YaminaYugineAtema Featured By Owner Jul 11, 2011  Hobbyist General Artist
Wooooooooooooooooh this is amazing!!! :o
Reply
:icongun-destiny:
Gun-Destiny Featured By Owner Jul 11, 2011  Hobbyist Digital Artist
Weeeeeeeeeo, thank you!! ^^
Reply
Add a Comment:
 
×
Download JPG 1700 × 1141




Details

Submitted on
July 11, 2011
Image Size
1.2 MB
Resolution
1700×1141
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
5,524
Favourites
367 (who?)
Comments
47
Downloads
207
×